06 januari 2007

Idag kommer gästerna

Hej Bloggen
Idag ska det komma gäster till oss det ska bli jette kul.
Vet du vad bloggen vårat peparkaks SLOT har blivit en slots RUIN.
Idag är det 13 dag jul då firar man att dom tre vise mänen komm fram till Jesus. Det är derför det ska komma gäster till oss
idag prisis som om dom var dom tre vise mänen. HI HI HI!
Jag har fått en orange glitrig bok från IKEA av mamma.
Den var jettefin (jag menar boken)
I går var jag och mamma och pappa på COOP FOROM
det var kul!

HEJDÅ BLOGEN ses snart!

HEJDÅ

2 kommentarer:

linfin sa...

Detta var verkligen en spännande blogg.

Hoppas att gästerna är snälla ikväll! Jag skall fira trettondagen hos Philips syster Natalie. men snart kommer jag hem till er. Då kan vi bestämma någon bra film som vi kan se på bio!

Kram
lina

Philip sa...

Vilken fin blogg Agnes!
Ikväll är jag och min syster Josefin hemma hos min Pappa för att fira min födelsedag, som jag firar för typ fjärde gången. Så nu är jag verkligen 25 år. Hoppas att vi ses snart. Det skall bli spännande att följa din blogg.

Kram Philip.