25 november 2007

hej bloggen

Hej bloggen.
Idag är det söndag och vet du vad?
Denna helgen så har ja inte sovigt hemma nån gång
för först sov jag över hos min kompis Diana sen sov jag över hos Lina.
Just nu så är min syster och hennes pojkvän i Thailand dom ska vara där ända tills... Hmm
kanske agusti tror jag men det är inte helt säkert.
idag ska jag mamma pappa och jag (och kanske David)
äta nästan världens största grep frukt eller stavas det så? det ska vi i alla fall.
och sen ska jag använda det till två skålar

ses snart hälsnigar... Hmm... en cool tjej

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej Agnes!

Det var mysigt när du sov över hos oss. Det skulle vara roligt om du ville göra det igen någon annan gång!

Hoppas att grapefrukten var god. Och att du fick två nya fina skålar...

Vad gör du idag? Jag är på skolan och snart skall jag gå hem.

Kram Lina

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra